Ανακοίνωση - Επιμορφωτική Δράση για Εκπαιδευτικούς 2026
Ο GreekLUG ανακοινώνει την ολοκλήρωση ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου ΕΛ/ΛΑΚ για εκπαιδευτικούς, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης.
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, στον χώρο του σχολείου, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του GreekLUG. Αντικείμενο της δράσης ήταν η γνωριμία των εκπαιδευτικών με το ΕΛ/ΛΑΚ, η εισαγωγή στο GNU/Linux και η παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών όπως το LibreOffice, το Thunderbird, εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και λύσεις ασφαλούς επικοινωνίας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διεύθυνση του σχολείου για τη φιλοξενία και τη συνεργασία, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την παρουσία τους.
