Επιμορφωτική Δράση για Εκπαιδευτικούς 2016
Η Επιμορφωτική Δράση για Εκπαιδευτικούς 2016 διοργανώθηκε στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης του GreekLUG.
Διοργανώθηκε κατά το μήνα Μάϊο 2016 και περιείχε 4 σεμινάρια συνολικής διάρκειας 12 ωρών.
Ανακοίνωση: Επιμορφωτική Δράση για Εκπαιδευτικούς 2016
Υλικό: edu.greeklug.gr | Σειρά σεμιναρίων για Εκπαιδευτικούς 2016
Φωτογραφίες: Gallery - 05/2016 | Επιμορφωτική δράση για Εκπαιδευτικούς
Εισηγητές: Τσαμπόλοβ Σεργκέι, Ζήσης Μιχάλης, Αδαμτζίλογλου Σάββας, Μελίδης Γιώργος
Πρόγραμμα:
----------------------------------------------------------------
1η Ημέρα, Σάββατο 14/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εισαγωγή στο ΕΛ/ΛΑΚ
2η ενότητα – Εισαγωγή στο GNU/Linux
2η Ημέρα, Κυριακή 15/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εγκατάσταση διανομών GNU/Linux
2η ενότητα – Χρήση Λ/Σ GNU/Linux
3η Ημέρα, Σάββατο 21/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Κειμενογράφος
2η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Υπολογιστικό Φύλλο
3η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Παρουσιάσεις/Βάσεις
4η Ημέρα, Κυριακή 22/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εφαρμογές αλληλογραφίας ΕΛ/ΛΑΚ
2η ενότητα – Χρήση εφαρμογών ΕΛ/ΛΑΚ για Γραφικά
3η ενότητα – Χρήση εφαρμογών ΕΛ/ΛΑΚ για Πολυμέσα
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
1η Ημέρα, Σάββατο 14/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εισαγωγή στο ΕΛ/ΛΑΚ
2η ενότητα – Εισαγωγή στο GNU/Linux
2η Ημέρα, Κυριακή 15/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εγκατάσταση διανομών GNU/Linux
2η ενότητα – Χρήση Λ/Σ GNU/Linux
3η Ημέρα, Σάββατο 21/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Κειμενογράφος
2η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Υπολογιστικό Φύλλο
3η ενότητα – Σουίτα εφαρμογών γραφείου LibreOffice - Παρουσιάσεις/Βάσεις
4η Ημέρα, Κυριακή 22/05/2016, 11:00-14:00
1η ενότητα – Εφαρμογές αλληλογραφίας ΕΛ/ΛΑΚ
2η ενότητα – Χρήση εφαρμογών ΕΛ/ΛΑΚ για Γραφικά
3η ενότητα – Χρήση εφαρμογών ΕΛ/ΛΑΚ για Πολυμέσα
----------------------------------------------------------------